• (Android) Hewan Hibrida kod token gangguan

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Hewan Hibrida ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Hewan Hibrida IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ kod token gangguan ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Hewan Hibrida 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Permainan ini sangat lawak kerana permainan ini boleh mencipta haiwan gabungan. Saya sering menggabungkan T-Rex dan Yeti Dan dia menjadi sangat kuat

    Sesuatu tentang permainan yang mengganggu saya ialah saya bekerja keras untuk mendapatkan semua item dan wang yang saya ada dalam inventori saya kemudian kadang-kadang apabila saya masuk ke dalam permainan semuanya hilang termasuk pedang dan perisai saya yang saya pakai dan barangan pengawal saya juga, itu benar-benar tidak hebat saya menghabiskan banyak syiling dan masa untuk itu


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :